Zamenjava in vrnitev blaga

 

Spoštovani kupec,

 

od nas ste prejeli pošiljko in mogoče Vam neustreza velikost ali pa Vam izdelek ni všeč in ga želite reklamirati?

V STROPS-u mislimo na to kako enostavno rešiti težave tako, da bi Vi bili zadovoljni! Nudimo Vam službo PICK AND RETURNS - rešitev kako enostavno za minimalne stroške vrnete pošiljko ali njen del.

 

Vse to netraja več kot 3 - 4 tedne!

Koliko bo Vas to stalo?

 

Vam je izdelek prevelik, premajhen ali Vam enostavno ni všeč? V roku 14 dni od prevzema izdelka, lahko odstopite od pogodbe iz karšnegakoli razloga. To Vas bo stalo samo 3 evra. Če želite vrnjen denar od nakupa, Vam bomo te 3 evra odšteli od skupnega zneska vračila. 

Reklamacija zaradi naše napake -  blago z napako, ali napačno poslan artikel je naš strošek. Takrat za službo neplačate popolnoma nič. 

Odlično, kajne ?

 

Kako služba deluje?

 

Zelo enostavno! Na naši strani kliknite na rubriko "Zamenjava in vrnitev" vpišite številko naročila in Vaš email. Samo en klik na "Pošlji" in odpre se Vam obrazec. Obkljukajte artikle, ki jih želite vrniti ali zamenjati in vpišite razlog vračila. Nato izpolnite svoje podatke. In v primeru da želite vrnjen denar vpišite še številko TRR. TRR mora vsebovati IBAN kodo.

V komentar točno navedite ali želite zamenjavo ali vrnjen denar. Ob zamenjavi navedite točno številko in barvo željenega artikla!

Neustrezni artikel mora biti nerabljen, nepoškodovan, neopran s originalno etiketo in v originalni embalaži.  Pazite, ne bomo zamenjali spodnjega perila iz higienskih razlogov. Po izdelke bo prišel naš kurir, ki Vas bo predhodno kontaktiral.

 

Pakete predajajte izključno kurirju GLS službe. V primeru da vas kurir ne kontaktira do 2-3 delavnih dni in ne pride po paket kontaktirajte naš klicni center. Za pakete poslane po pošti ali na lastne stroške, več neodgovarjamo.

 

Za pomoč in nasvet pokličite naš Klicni center!

 

 

 

 

Garancija

Garancijski pogoji

 

a. Če izdelek kaže očitne okvare, če je zapakiran v poškodovani embalaži, je kupec dolžan zavrniti pošiljko. V tem primeru mora kupec ohraniti svojo pravico, da zagotavi pravilno delovanje prodajalca ali vračilo kupnine kupcu.

b. V primeru, da se po prevzemu pošiljke, v garancijski dobi, na izdelku pojavi napaka lahko kupec uveljavlja reklamacijo.

c. Dolžina garancijske dobe je urejena po zakonu in traja 24 mesecev, razen, če je po zakonu določeno drugače. Garancijska doba začne teči z dnem, ko kupec prejme pošiljko.

V primeru če reklamirane izdelke dostavi kurir, na naslov za reklamacije, ki ga poda prodajalec (gl. Strops.si) odgovorna oseba te izdelke prevzame, pregleda pošiljko in dokumente (dopis, račun, embalažo), ustrezen datum, ki je čas od dostave kurirja v okviru garancijskega roka. Pošiljke poslane na način po prevzetju prodajalec ne sprejme, priporočamo pošiljko zavarovati.

d. Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe v vseh primerih, ki jih določa zakon. Odstop je veljaven od trenutka, ko prodajalec prejme pisno izjavo o odstopu kupca. V primeru odstopa od pogodbe, se pogodba od začetka razveljavi in pogodbene stranke so dolžne vrniti vse, kar so imele na podlagi podgodbe.

 

 

Postopek reklamacije spletne trgovine STROPS

 

Spoštovani kupec, ste pri odpiranju Vaše pošiljke odkrili poškodbo?

Pri predaji pošiljke od kurirja prosimo temeljito preglejte embalažo pošiljke. Če je pošiljka vidno poškodovana, imate pravico in dolžnost temeljito pregledati vsebino pošiljke. Če je vsebina poškodovana, ste dolžni zavrniti pošiljko. V tem primeru spišete zapisnik skupaj s kurirjem. Kopijo nam pošljete po elektronski pošti na [email protected] Za dodatne informacije Vam je na voljo kurir dostavne službe. 

1. Splošne določbe in opredelitve

a. Postopek reklamacije je napisan v skladu s civilnim zakonikom, kakor je bil spremenjen (v nadaljevanju „zakon“) in se uporablja za širšo paleto izdelkov („izdelka“), ki so v garancijskem roku, kot pravica kupca in odgovornost za napake prodajalca ("reklamacije").

b. "Prodajalec" je podjetje PETRONIUS STROPS s.r.o., s sedežem SNP 123, 914 51 Trenčianske Teplice, ID 50111141.

c. "Kupec" je subjekt, kateri je s prodajalcem sklenil pogodbo o prodaji izdelkov.

2. Garancijski pogoji

a. Če pošiljka kaže očitne znake poškodbe, če kurir preda pošiljko v poškodovani embalaži ima kupec pravico zavrniti pošiljko. V tem primeru mora kupec ohraniti svojo pravico, da zagotovi pravilno delovanje prodajalca ali vračilo kupnine.

b. V primeru, da kupec po prejemu pošiljke, v času garancijskega roka pri izdelkih ugotovi ali se pojavijo napake, lahko kupec uveljavlja reklamacijo.

c. Dolžina garancijskega roka je urejena po zakonu in traja 24 mesecev, razen, če je z zakonom določeno drugače. Garancijski rok začne teči z dnem, ko kupec prejme pošiljko.

V primeru če reklamirane izdelke dostavi kurir, na naslov za reklamacije, ki ga poda prodajalec (gl. Strops.si) odgovorna oseba te izdelke prevzame, pregleda pošiljko in dokumente (dopis, račun, embalažo), ustrezen datum, ki je čas od dostave kurirja v okviru garancijskega roka. Pošiljke poslane na način po prevzetju prodajalec ne sprejme, priporočamo pošiljko zavarovati.

d. Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe v vseh primerih, ki jih določa zakon. Odstop je veljaven od trenutka, ko prodajalec prejme pisno izjavo o odstopu kupca. V primeru odstopa od pogodbe, se pogodba razveljavi in pogodbene stranke so dolžne vrniti vse, kar so imele na podlagi pogodbe. Opomba: Odstop od pogodbe - izdelki morajo biti vrnjeni prodalajcu v 14 dneh. 

3. Urejanje reklamacij 

a. Reklamacije se urejajo na sedežu podjetja.

b. Če kupec uveljavlja svojo pravico in zahteva rešitev problema ali popravilo izdelka, ampak je v garancijskem listu za popravilo izdelkov imenovan drug subjekt in je njegovo mesto poslovanja bližje kupcu, ima kupec pravico do popravila izdelkov pri subjektu navedenom v garancijskem listu.

c. V primeru, če ni mogoče izvršiti popravila drugje kot pri prodajalcu, mora prodajalec zagotoviti popravilo izdelka. Prodajalec na dan prejema pritožbe izda potrdilo o prejemu pritožbe, v katerem natančno označi pomanjklivosti izdelka v skladu s § 18 odst. 5 Zakona o varstvu potrošnikov. Po reklamaciji prodajalec obvesti kupca.

d. Kupec ima pravico zahtevati popravilo v garancijskem roku na pooblaščenih servisih, katerih kontakt je v dodatni dokumentaciji, ali pa ga o kontaktu obvesti prodajalec.

e. Reklamacije, vključno s odpravo napak se morajo obrovnavati takoj, v roku 30 dni od datuma prijave. Po tem obdobju ima potrošnik pravico, da odstopi od pogodbe ali pravico do zamenjave izdelka z novim izdelkom. 

f. Če pride do situacije, ko je potrebno izdelek poslati prodajalcu, ali v pooblaščeni servis, mora izdelek biti zapakiran v primerni embalaži, v kateri je zaščiten. V primeru, da je izdelek lomljiv, mora biti pošiljka opremljena s primernim simbolom.

g. V primeru, da je reklamirani izdelek po pošti ali preko dostavne službe (glej STROPS.SI) dostavljen na račun kupca, odgovorna oseba izdelek prevzame, pregleda pošiljko, dokumentacijo (dokumente, račun, embalažo) in če je datum ustrezen za reklamacijo.

h. Odgovorna oseba je v celoti odgovorena za spremljanje obdobja roka za reklamacije v skladu s ustreznimi določbami Zakona št. 25/2007 Z. varstva potrošnikov. Kupec je obvečšen o reševanju reklamacije v roku, določenem v garancijskem listu in zakonsko določenem času v obliki e-pošte, sms ali pisma. 

i. Servis po izvedbi rekjlamacije obvesti kupca po telefonu, e-pošti, ali na drugi način dogovorjen s kupcem za prevzem popravljenega izdelka in dogovori se ali popravljen izdelek pošle kupcu s priporočeno pošto.

j. V primeru potrebe obiska tehnikov pri kupcu je potrebno napisati protokol za odkrivanje napak in njihovo popravitev. Brez takšnega protokola obisk tehnikov ni mogoč.

k. Pravica do uporabe reklamacije bo prekinjena v primeru nepravilne ravnanje zlasti: 

- če so poškodovani pečati na izdelku

- če se proizvod uporablja pod pogoji, ki niso v skladu s svojimi parametri, navedenimi v dokumentih, ki se nanašajo na izdelek.

4. Zaključne določbe

Spoštovani kupec, našli ste napaku pri odpiranju Vaše pošiljke? Če je Vaš izdelek poškodovan, je nujno, da čimprej, najkasneje naslednji dan pošiljko odneste na pošto katera Vam je pošiljko dostavila. Delavec na pošti z Vami napiše reklamacijo, kopijo te reklamacije pa nam pošljite na e-mail naslov [email protected]

V reklamacijskem dopisu je potrebno navesti podatke pošiljatelja PETRONIUS STROPS s. r. o., kot odgovornega subjekta in kontaktno osebo za reševanje reklamaciji. V nasprotenm primeru ni mogoče zahtevati odškodnino od pošte ali drugega prevoznika.

Prav tako, Vas prosimo, da izpolnite obrazec za reklamacijo na naši spletni strani.

V primeru kakršnekoli reklamacije obvesti kupec dobavitelja ob vložitvi reklamacije in dogovorita se za najprimernejši postopek reklamacije. Prodajalec ob upoštevanju postopka reklamacije ponudi kupcu obisk serviserja in popravi napake na mestu ali priporoči servis za izdelke.

Ta postopek začne veljati 01.01.2016. Pridržujemo si pravico do spremembe reklamacijskega postopka.

 

OBRAZEC ZA VRAČILO IZDELKOV TUKAJ:

 

Številka naročila:
Email: